Arlinio | Hallo collega!
De veranderspecialisten van Arlinio helpen leidinggevenden, professionals en teams succesvoller te zijn in hun werk. Meer impact, betere resultaten met assessments, coaching, training en teamprogramma's.
leidinggevende, leidinggevenden, managers, professionals, talent, teams, management teams, project teams, assessment, assessments, talentontwikkeling, talent development, personal coaching, functioneel coachen, leidinggeven, teamcoaching, team coaching, leren leidinggeven, organisatieverandering, organisatiecultuur, verbeterprogramma, duurzame inzetbaarheid, duurzaam inzetbaar, vaardigheidstraining, vaardigheidstrainingen.
16902
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-16902,ajax_updown,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode-theme-ver-17.2,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.6,vc_responsive
Pascal-Dirk

Word jij onze collega?

Wat we zoeken

Arlinio focust zich op een aantal diensten die we in 3 gebieden kunnen opdelen:

  • Individueel talent
  • Teamprestatie
  • Organisatieverandering

 

Wat we op deze drie gebieden doen, kun je allemaal lezen onder het kopje “dienstverlening“.

 

Voor elk van deze gebieden zoeken we professionals: collega’s die minstens even goed zijn op dit vak en liefst nog beter!

Concreet zoeken we:

ASSESSORS

  • Leeftijd 30+
  • 3 jaar werkervaring als assessor
  • Psychologie opleiding (WO niveau)
  • Analytisch en onderzoekend karakter
  • Rapporten kunnen en willen schrijven

PERSOONLIJKE COACHES

  • Leeftijd 30+
  • 3 jaar werkervaring als coach
  • Relevante coachopleiding (min HBO)
  • Beschouwend en verbindend karakter

TEAMCOACHES

  • Leeftijd 30+
  • 3 jaar werkervaring als coach
  • Relevante coachopleiding (min HBO)
  • Beschouwend en verbindend karakter

TRAINERS

  • Leeftijd 30+
  • 3 jaar werkervaring als trainer
  • Gericht op vaardigheids- en gedragsniveau
  • Min HBO opleiding
  • Energiek en inspirerend karakter

HR SPECIALIST

  • Leeftijd 30+
  • 3 jaar werkervaring als HR Business Partner
  • Relevante HR-opleiding (HBO/WO)
  • Consciëntieus en verbindend karakter

En voor iedere collega geldt dat je de intrinsieke motivatie hebt om op je eigen vakgebied te blijven leren om beter te worden en te kunnen vernieuwen. En dat je het leuk vindt om jouw kennis en ervaring te delen met je Arlinio-collega’s.

Wat we bieden

Wat we bieden is meerledig maar bovenal: werk. En hopelijk leuk werk (want het is op jouw expertisegebied). En meestal bij leuke klanten. En goed betaald. Goed betaald betekent als regel: 70% van ons klanttarief. Het absolute bedrag is uiteraard afhankelijk van het type opdracht.

 

Samen met ons werk bij onze klanten. De samenwerking gieten we netjes in een standaard modelovereenkomst zodat je verzekerd bent van het feit dat ook de Belastingdienst je zelfstandigheid erkent.

 

En verder volledige flexibiliteit en geen verplichtingen. Zo is het geen probleem om – uiteraard passend binnen de visie van Arlinio en opdrachtbeschrijving bij de klant – je eigen werkvormen inzetten zodat jouw talenten maximaal tot hun recht komen en de mensen en teams maximaal resultaat behalen. Ook stellen we geen eisen ten aanzien van je beschikbaarheid: als je een keer niet kunt, prima. en tot slot: natuurlijk mag jij ook werk met ons of met Arlinio-collega’s delen. Geen verplichting, gewaardeerd wordt het wel.

 

Kortom: vrijheid en samenwerken om elkaar te versterken.

 

Nou vooruit, toch 1 verplichting: je werkt voor Arlinio en voor klanten van Arlinio. Dat betekent dat je je ook presenteert als Arlinio. En onze visie op leren onderschrijft en uitdraagt.

Onze why

Waarom we dit doen? Omdat we het leuk vinden om te delen en te bouwen aan een bedrijf met meerdere disciplines en professionals met liefde voor hun vak. Maar bovenal dat we alleen succesvol zijn als we ook zelf in staat zijn om het beste uit onszelf en te halen. En dat kan alleen als wij door andere professionals worden uitgedaagd.

 

Mooie bijkomstigheid is dat we met een groter team meer uitdagende en grotere klanten en opdrachten aankunnen.

Are you in?